Bürolarımız
| ||
ADI SOYADI | Ertuğrul PEKİÇLİ | Erkan BALTACI |
KADRO UNVANI | Enstitü Sekreteri | Teknisyen |
GÖREV UNVANI | Sivil Savunma Amiri | Bakım ve Onarım Personeli |
GÖREV ALANI | Sivil Savunma | Sivil Savunma |
epekicli@istanbul.edu.tr sivilsavunmauzmanligi@istanbul.edu.tr | ebaltaci@istanbul.edu.tr | |
TELEFON | 0 212 440 00 00 - 11898 11899 | 0 212 440 00 00 - 11898 11899 |
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetim Kanunu' nun 70. Maddesi gereği Başkanlığımız altındaki ödeneklerin harcanması esnasında ödenek durumunu izlemek, ihtiyaçların temininde bütçe açısından gerekli tedbirleri almak.
Başkanlığımız bütçesi altında bulunan ödenekleri hazırlamak ve yıl içinde uygulamak, hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme kaynaklarının en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak amacıyla Başkanlığımız bütçe tasarılarını plan ve program esasına göre hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek.
Başkanlığımızın ihtiyaçları yanında herhangi bir öz geliri olmayıp (döner sermaye vb.) ödeneği yetersiz ya da ödenek verilmeyen birimlerin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Başkanlığımız ödeneği dahilinde destek hizmeti sağlamak. Doğrudan Temin Limitinin takibi ve ilgili büronun limit konusunda bilgilendirilmesi.
| Özlem ATAR Bilgisayar İşletmeni Bütçe Bürosu Sorumlusu GÖREV TANIMI Birim Kalite Temsilcisi Yardımcısı GÖREV TANIMI Birim Kalite Dokümantasyon Sorumlusu GÖREV TANIMI Birim İç Kontrol Sorumlusu GÖREV TANIMI Kamu İç Kontrol Standartları doğrultusunda yürütülen işlemlerin kontrolü yapılmaktadır. Kamu İç Kontrol Standartları, idarelerin, iç kontrol sistemlerinin oluşturulmasında, izlenmesinde ve değerlendirilmesinde dikkate almaları gereken temel yönetim kurallarını göstermekte ve tüm kamu idarelerinde tutarlı, kapsamlı ve standart bir kontrol sisteminin kurulmasını ve uygulanmasını amaçlamaktadır.Kamu İç Kontrol Standartları, uluslararası standartlar ve iyi uygulama örnekleri çerçevesinde, iç kontrolün; kontrol ortamı, risk değerlendirmesi, kontrol faaliyetleri, bilgi ve iletişim ile izleme bileşenleri esas alınarak, tüm kamu idarelerinde uygulanabilir düzeyde olmasını sağlamak üzere genel nitelikte düzenlenmiştir. Birim WEB İçerik Yöneticisi (WEBMASTER) GÖREV TANIMI E-mail: ozlem.atar@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 11910 11268 |
| Nihal AYDIN Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Bürosu Şef GÖREV TANIMI E-mail: nihal.aydin@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10388 |
| Mehtap AÇIKOĞLU Teknisyen Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: mehtap.acikoglu@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10388 |
| Yusuf SALTAN Memur Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: mehtap.acikoglu@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10388 |
6245 SAYILI HARCIRAH KANUNU
6356 SAYILI SENDİKALAR VE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ KANUNU
2547 SAYILI YÜKSEKÖĞRETİM KANUNU
5018 SAYILI KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU
5615 SAYILI GELİR VERGİSİ KANUNU
5510 SAYILI SOSYAL GÜVENLİK KANUNU
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNU
4734 SAYILI KAMU İHALE TEBLİĞİ
MERKEZİ YÖNETİM HARCAMA BELGELERİ YÖNETMELİĞİ
YILI MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇE KANUNU YÖNETMELİK VE TEBLİĞLERİ
657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu vb. diğer mevzuatlarla ilgili maddelerine göre çalışanların özlük alacaklarına ilişkin tüm işlemlerin ve muhasebelerinin yapılmasını sağlamak.
-Her ayın 15’inde ödenen maaşlar takip eden ayın 1’den sonra hazırlanmaya başlanır. Ayın 8’inde ödeme mektubu alınır.
-Personelin derece, kademe kıdem, yer değiştirme, kadro değişikliği vs. değişiklikleri Personel Daire Başkanlığından gelen yazı doğrultusunda işlemi yapılır.
-Personel maaşından icra, sendika aidatlarının kesilmesi.
-Personelin emekli, nakil, ücretsiz izine ayrılması durumunda maaştan çıkartılması.
-Rektörlük birimine bağlı daire başkanlıkları ve birimleri personelinin emekli sandığı keseneklerinin internet ortamında onaylanması ve çıktılarının Strateji Daire Başkanlığına gönderilmesi.
-Personelin vefatı durumunda ölüm yardımı, evlenmesi durumunda aile yardımı, çocuğu olması durumunda çocuk yardımı bordrosu düzenlenmesi.
-Fiili hizmet zammı bordrolarının düzenlenmesi.
-İşçi maaşlarının hazırlanması için puantajlarının toplanması ve işlenmesi.
-İşçi raporlarının internette S.G.K.' ya işlenmesi
-İşçilerin sigortadan alacakları hastalık rapor paralarının Strateji Daire Başkanlığına yatırmaları, yatırmadıkları takdirde maaşlarından kesilmesi.
-İşçi sigortalarının internet ortamında işlenmesi ve zamanında onaylanması.
-Üniversitenin tüm işçilerinin aylık yemek yardımı ödeme bordrosu hazırlanması.
-Emekli olan işçilerin kıdem tazminatı bordrosunun ödenmesi.
-Personel adına gelen icra yazılarına cevap yazılması ve sıraya konulması.
-Gelen personele maaş belgesi düzenlenmesi
-Hukuk Müşavirliğinden gelen mahkeme yazılarına cevap verilmesi.
-Özelleştirmeden gelen personelin istekleri doğrultusunda Maliye Bakanlığına görüş sorulması ve ona göre işlem yapılması.
-Maliye bakanlığının tebliğlerine göre ilgili birimlere yazı yazılması.
-Rektörlüğümüze bağlı İç Denetim Birim Başkanlığı, Genel Sekreterlik, Koruma Güvenlik personelinin maaşlarının yapılması, tüm bu işlemler büromuz tarafından yürütülmektedir.
Osman YEŞİLTEPE Teknisyen Maaş Bürosu Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: oyesil@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10381 | |
| Arda GÜLER Bilgisayar İşletmeni Maaş Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: arda.guler@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10381 |
| Şeyma BIYIKLI Memur Maaş Bürosu Personeli Ödeme Emri Belgeleri Kontrol Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 10713 |
Hakkı HABİBOĞLU İşçi - Büro Personeli Maaş Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: hakki.habiboglu@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10086 | |
| Süleyman YILDIRIM İşçi - Büro Personeli Maaş Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: syildirim@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10367 |
| Serkan AKBABA Teknisyen Doğrudan Temin Bürosu Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: Telefon: 0 212 440 00 00 - 10395 |
| Funda Kübra YALÇIN Teknisyen Doğrudan Temin Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: Telefon: |
| Ali Osman ERSOY Memur Doğrudan Temin Bürosu Personeli GÖREV TANIMI E-mail: Telefon: |
Elektronik İhale Uygulama (EKAP) Yönetmeliği
Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik
Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği
İhalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik
5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik
Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliği
5510 Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu
4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu E- Cetveli
Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi
Elektronik Kamu Alımları Platformu
| Meral GÖKDELİ Şef Satınalma İhale Bürosu Mal Alımları Sorumlusu GÖREV TANIMI Satınalma İhale Bürosu Hizmet Alımları Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: meral.gokdeli@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10379 |
| Seher CAN ÇEVİK Bilgisayar İşletmeni Satınalma İhale Bürosu Mal Alımları Personeli GÖREV TANIMI Satınalma İhale Bürosu Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: seher.cancevik@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 11911 |
| Merve KUŞ Memur Satınalma İhale Bürosu Mal Alımları Personeli GÖREV TANIMI Satınalma İhale Bürosu Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 10394 |
| Murat UYAR Memur Satınalma İhale Bürosu Mal Alımları Personeli GÖREV TANIMI Satınalma İhale Bürosu Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: murat.uyar@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10589 |
NACİ ÖNGEL Bilgisayar İşletmeni Satınalma İhale Bürosu-Personel Taşıma-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 11602 | |
| Nuh AYSU Bilgisayar İşletmeni Satınalma İhale Bürosu-Personel Taşıma-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 11602 |
| Burak KOCA Memur Satınalma İhale Bürosu-Akaryakıt-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI Ek Görev: Taşınmazlar-Kiralama İşlemleri-Bürosu Personeli (Görev Tanımı ilgili büroda belirtilmiştir.) E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 11257 |
| AYŞE NUR AYDIN MEMUR Satınalma İhale Bürosu-Kamu Borçları-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: ayseaydin97@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10365 |
| Nurcan ERMİŞ Memur Satınalma İhale Bürosu-Kamu Borçları-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 10365 |
| Sabriye TÜNAL Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Satınalma-İhale Bürosu-İcra Yazışmaları-Hizmet Alımları Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 10390 |
| Özkan PERÇİN İşçi - Büro Personeli Temizlik Şefi |
Elektronik İhale Uygulama (EKAP) Yönetmeliği
Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik
Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği
İhalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik
5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik
Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliği
5510 Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu
4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu E- Cetveli
Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi
Elektronik Kamu Alımları Platformu
Taşınır Kayıt İşlemleri
Demirbaş ve diğer malzemenin kanun, tüzük, yönetmelik ve diğer mevzuat hükümlerine göre ambar ve kullanıcılara giriş çıkışını yapmak, mal ve hizmet alımları ile ilgili kayıtları tutmak, alınan malzemeyi kontrol ederek depolarda saklanmasını sağlamak, yıl sonunda sayım işlemlerini yaparak ilgili yerlere göndermek.
Arşiv Hizmetleri İşlemleri
Başkanlığımız personelleri tarafından üretilen belgeler Devlet Arşiv Hizmetleri Yönetmeliği' nde belirtilen Standart Dosya Planı' na uygun olarak düzenlenen arşiv malzemesi (belge, dosya, klasör vb.) ve ileride arşiv malzemesi haline gelecek malzemenin tespit edilmesini, herhangi bir sebepten dolayı bunların kayba uğramaması ve gerekli şartlar altında korunarak saklanması sağlanmaktadır. Saklanma sürelerine göre belgeler alfabetik, nümerik, coğrafi vb. olarak saklanmaktadır.
| Aycil DOĞAN Ayniyat Saymanı Taşınır Kayıt Yetkilisi GÖREV TANIMI E-mail: adogan@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10387 |
| Ayfer USLU Ayniyat Saymanı Taşınır Kayıt Personeli GÖREV TANIMI Birim Arşiv Hizmetleri Koordinatörü GÖREV TANIMI E-mail: asisli@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10030 |
| Yüksel TÜRK Teknisyen Taşınır Kayıt Depo Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: yukselturkk@hotmail.com Telefon: 0 212 440 00 00 - 10462 |
| Özlem NEYAMAN İşçi - Büro Personeli Taşınır Kayıt Personeli GÖREV TANIMI Birim Arşiv Hizmetleri Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 - 10030 |
ARŞİV HİZMETLERİNDE KULLANILAN FORMLAR
- İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı' na bağlı büroların "belge ve arşiv işlemlerinin tüm aşamalarında bu formlar kullanılacaktır. İlgili büroların bu formları eksik ya da yanlış hazırlamaları daha sonra aradıkları belgelere erişememelerine ve diğer aşamalardaki işlemlerin de aksamasına neden olacaktır. Bunun için özenle hazırlanması gereklidir.
- "Evrak/Klasör İçerik Döküm Formu" elektronik ortamda hazırlanacak, çıktıları ilgili dosya/klasörün üst kapağının iç kısmına takılacaktır. Dosyalar "Başkanlığımız Arşivine devredilirken, bu listeler ayrıca elektronik ortamda da Arşiv Sorumlusuna verilecektir. Arşiv Sorumluları, bürolar bazında elektronik ortamda dosyalar oluşturarak bu listeleri tutacaktır.
- "Evrak/Klasör Devir-Teslim ve Envanter Formu" elektronik ortamda hazırlanacak, çıktılar imzalanarak bürolarda ayrıca Başkanlığımız arşivlerinde dosyalanacaktır. Dosyalar bürolardan "Başkanlığımız arşivine devredilirken, bu formlar hazırlanacak ve ayrıca elektronik ortamda da ilgili birim sorumlularına verilecektir.
- Bürolar, Arşive devrettikleri dosyalara ilişkin "Evrak/Klasör İçerik Döküm Formu" nu kendi bilgisayarlarında tutacaklardır. Geriye dönük belgelere erişmek istediklerinde ilgili belgenin nerede olduğunu bulmalarını sağlayacaktır.
Standart Dosya Planı İçin TIKLAYINIZ.
ARŞİVLİK MALZEME TESPİT VE DEĞERLENDİRME TABLOSU
İÜ-İMİDB-FR-017 SAKLANMASINA LÜZUM GÖRÜLMEYEN BELGELERE İLİŞKİN İMHA FORMU
FORM ADI | AÇIKLAMA |
EVRAK / KLASÖR SIRTLIK 5cm'lik Sırtlık 3cm'lik Sırtlık | 1- Her dosya/klasör için düzenlenir ve dosya/klasörün sırtına takılır/yapıştırılır. 2- "Kurum Adı" kısmında Üniversitenin amblemi kullanılır. 3- "Birim Kodu" kısmına Başkanlığımız birim kodu yazılır. 4- "Dosya Numarası" kurum dosyalama planında ilgili dosyayı temsil eden koddur. "Yükseköğretim Üst Kuruluşları ve Yükseköğretim Kurumları Saklama Süreli Standart Dosya Planı"nda ilgili dosyaya karşılık gelen kod yazılır. 5- "Dosya Konu Adı", oluşan dosya için 6- "Konu Dosya/Kalsör Sıra Numarası" aynı konuda birden fazla dosya/klasör oluşmuş ise sıra numarası verilir. 7- "Özel Bilgi Alanı" (1) Özel Kod Alanı için kullanılır. Dosya/Klasör içinde hangi Senato Kararları'nın bulunduğunu göstererek erişimde kolaylık sağlar. (2) Diğer yazışmalarda ise aynı konuda bir yılda birden fazla dosya/klasör oluşması durumunda dosya/klasör içinde bulunan belgelerin sayısı vb. gibi erişimde kolaylık sağlayacak bilgiler için kullanılır. 8- "Özel Kod Alanı" özel kod oluşturan işlemler sayı numaraları bu alana yazılır. 9- "Dosyanın Yılı" dosyanın ait olduğu/oluştuğu yıl yazılır. 10- Bu etiketi takacağınız/yapıştıracağınız dosya/klasörün sırt genişliğine göre ayarlayarak çıktı alınız. 11- Bu etiket olmadan hiçbir dosya/klasör birim/kurum belge merkezi ve arşivine devredilmez. |
İÜ-İMİDB-FR-013 EVRAK KLASÖR İÇERİK DÖKÜM FORMU | 1- Her dosya için düzenlenir ve dosya/klasörün üst kapağının iç tarafına iliştirilir. 2- Bu listeler, Bürolarca her dosya/klasör için belge düzeyinde hazırlanır. 3- "Belge Türü" "Evrak/Klasör içerik döküm formu" hazırlanan belge/dosya ve materyallerden farklı özelliklere sahip olanlar için (yazılı belge, defter, resim, plan, harita, proje, mühür, damga, fotoğraf, film, ses ve görüntü bandı, CD, disket, kaset, manyetik şerit, vb.), "Evrak/Klasör içerik döküm formu ayrı ayrı hazırlanır ve söz konusu materyallerin özelliğini belirten ibare listelerde "Belge Türü" kısmına yazılır. 4. "Dosya No" ilgili dosyanın konu/faaliyet numarası yazılır. "Yükseköğretim Üst Kuruluşları ve Yükseköğretim Kurumları Saklama Süreli Standart Dosya Planı"nda ilgili dosyaya karşılık gelen kodu yazılır. 5. "Sıra No" sütununa sıra numarası verilir, aynı dosya/klasör için birden fazla sayfa kullanılması durumunda sıra numarası devam ettirilir. Aynı konuya ilişkin iki dosya/klasör varsa ikinci dosya/klasör için kullanılan listede sıra numarası devam ettirilir. 6. "Tarih" sütununa, belgenin son işlem tarihi gün/ay/yıl olarak yazılır. 7. "Sayı" en son işlem görmüş belgenin üretilirken almış olduğu "Sayı" yazılır. 8. "Konusu" sütununa, belgenin konusunu ifade edecek kısa açıklama yazılır. 9. "Sayfa Adedi" sütununa, belgenin toplam sayfa sayısı yazılır. 10. "Açıklamalar" kısmına belgeye ilişkin belirtilmesinde yarar olan hususlar yazılır. Örneğin; "Yazının ekleri (eklerin fazla olmasından ya da eklerin özelliğinden dolayı ayrı dosyalarda tutulmaktaysa) ... numaralı dosyada" gibi, "Gizli" gibi .... 11. "Sayfa No" (sayfanın sağ alt kısmında yer alan) kısmına listenin sayfa sayısı yazılır. Örneğin bir sayfadan oluşuyorsa 1/1; 4 sayfadan oluşuyorsa 1/4, 2/4, 3/4, 4/4 seklinde numaralandırılmalıdır. |
İÜ-İMİDB-FR-014 EVRAK/KLASÖR DEVİR TESLİM ENVANTER FORMU | 1- Dosya/Klasör devir-teslim işlemlerinin her aşamasında kullanılır. 2- "Belge Türü" "Dosya/Klasör Devir-Teslim ve Envanter Formu" hazırlanan dosya/klasörler farklı özelliklere sahip materyaller içeriyorsa (yazılı belge, defter, resim, plan, harita, proje, mühür, damga, fotoğraf, film, ses ve görüntü bandı, CD, disket, kaset, manyetik şerit, vb.) "Dosya/Klasör Devir-Teslim ve Envanter Formu-FR-02"ler ayrı ayrı hazırlanır ve söz konusu dosya/klasörlerin içeriği materyallerin özelliğini belirten ibare formlarda "Belge Türü" kısmına yazılır. 3- "Dosya Konu Kodu, Sıra Numarası, Özel Bilgi Alanı, Dosya Yılı" sütunlarına sırtlıktaki Standart Dosya Planına ilişkin veriler yazılır. 4- "Konusu ve Açıklamalar" sütununa, dosya/klasörün konusu yazılır. Dosya/Klasöre ilişkin belirtilmesinde yarar olan hususlar yazılır. Örn; "Dosya/Klasörle ilişkili belgeleri içeren ayrıca dosya/klasör oluşturulmasına (eklerin fazla olmasından yada eklerin özelliğinden dolayı ayrı dosyalarda tutulmaktaysa) ...... numaralı yada adlı dosyada" gibi, "Gizli belgeler içermektedir" gibi 5- "Adedi" sütununa, dosya/klasörün sayısı yazılır (aynı konu ile ilgili birden fazla dosya/klasör oluşmuşsa). 6- Formun sonunda yer alan "Teslim Tarihi", "Teslim Eden" ve "Teslim Alan" kısımları doldurulur ve gerekli imzaların tamamlanması sağlanır. 7- "Tarih" kısmına belge/dosya/klasörlerin birim/kurum/devlet arşivine teslim edildiği tarih yazılır. 8- "Teslim Eden" listeyi düzenleyen büronun, Memur, Şef, Sorumlu Şube Müdürü tarafından imzalanır. 9- "Teslim Alan" birim belge merkezi ve arşiv sorumlusu tarafından imzalanır. 10- "Dosya/Klasör Devir-Teslim ve Envanter Formu" ilgili bürolarca 2 (iki) kopya hazırlanır. İmzalı bir kopyası hazırlayan birimde dosyalanarak saklanır (ayrıca elektronik ortamda da tutulur) ve imzalı diğer kopyası devredilen dosya/klasörlerle birlikte ilgili birim/kurum belge merkezi ve arşivine gönderilir. 11- Ayrıca "Dosya/Klasör Devir-Teslim ve Envanter Formu" Birim Arşivi Sorumluları, bürolar bazında elektronik ortamda dosyalar oluşturarak bu listeleri tutar. |
İÜ-İMİDB-FR-015 ARŞİVDEN EVRAK KLASÖR İSTEME FORMU | 1- Talep, belgenin ait olduğu birim amirinin imzası ile yapılır. 2- Talep Formunda belirtilen görevli dışındakilere belge teslim edilmez. 3- Talep Formu, belge asıllarının talebi halinde iki nüsha, diğerleri için ise tek nüsha düzenlenir. 4- Asıl nüshası teslim edilmiş belgeler en kısa sürede iade edilir. 5- Bu form doldurulmak suretiyle aslı dışındaki talepler faks ile yapılabilir. 6- Telefonla yapılacak talepler dikkate alınmaz. |
Kamulaştırma İşlemleri
Kamu yararının gerektirdiği hallerde gerçek ve özel hukuk tüzelkişilerinin mülkiyetinde bulunan taşınmaz malların, devlet ve kamu tüzelkişilerince kamulaştırılmasında yapılacak işlemleri, kamulaştırma bedelinin hesaplanmasını, taşınmaz malın ve irtifak hakkının idare adına tescilini, kullanılmayan taşınmaz malın geri alınmasını, idareler arasında taşınmaz malların devir işlemlerini, karşılıklı hak ve yükümlülükler ile bunlara dayalı uyuşmazlıkların çözüm usul ve yöntemlerini düzenler. Özel kanunlara dayanılarak gerçek ve özel hukuk tüzel kişileri adına yapılacak kamulaştırmalarda 2942 Kamulaştırma Kanunu hükümleri uygulanır.
Kiralama İşlemleri
Hülya BOZKIRAN Şef Taşınmazlar Bürosu Kamulaştırma İşlemleri Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: hulyab@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 – 10377 | |
Erkan DİLSİZ İşçi - Büro Personeli Taşınmazlar Bürosu Kiralama İşlemleri Sorumlusu GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 – 10221 | |
Mesut Fevzi AKTAŞ Memur Taşınmazlar Bürosu Kiralama İşlemleri Personeli GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 – 10373 | |
| Burak KOCA Memur Taşınmazlar Bürosu Kiralama İşlemleri Personeli (Ek Görev) Asıl görevi Satınalma Bürosu içinde belirtilmiştir. GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 0 212 440 00 00 – 11257 |
İÜ-İMİDB-FR-001 KAMULAŞTIRMA TALEP TUTANAK FORMU
İÜ-İMİDB-FR-002 TAŞINMAZ TESPİT TUTANAK FORMU
İÜ-İMİDB-FR-003 TAHMİNİ BEDEL TESPİT TUTANAK FORMU
İÜ-İMİDB-FR-004 ONAY BELGESİ FORMU
İÜ-İMİDB-FR-005 PAZARLIK ZAPTI FORMU
İÜ-İMİDB-FR-006 İHALE KOMİSYON KARARI FORMU
İÜ-İMİDB-FR-007 YER TESLİM TUTANAK FORMU
İÜ-İMİDB-FR-008 ECRİMİSİL İHBARNAMESİ FORMU
İÜ-İMİDB-FR-009 ECRİMİSİL DÜZELTME İHBARNAMESİ FORMU
İÜ-İMİDB-FR-010 ÖDEME BELGESİ ve EKİ BELGELER TESLİM TESELLÜM TUTANAĞI
Aydın KARABULUT Hizmetli Evrak Dağıtım Personeli GÖREV TANIMI E-mail: aydin.karabulut@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10030 / 10031 | |
Sinan KARA İşçi - Büro Personeli Evrak Dağıtım Personeli GÖREV TANIMI E-mail: sinan.kara@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10030 / 10031 |