İMİDB Hakkında

​  

Dursun AKTAĞ

İdari ve Mali İşler Daire Başkanı

Harcama Yetkilisi

  GÖREV TANIMI 

 


Nüket ERDENLER

Şube Müdürü

Gerçekleştirme Görevlisi

Taşınır Kontrol Yetkilisi

E-mail: maliisler@istanbul.edu.tr

Tel: 0 212 440 00 00 / 11180

  GÖREV TANIMI

 


Neşe ŞİRİNOĞLU

Şube Müdürü

Gerçekleştirme Görevlisi


E-mail: -

Tel: 0 212 440 00 00 / 10030

  GÖREV TANIMI


PERSONELGÖREV UNVAN 
 1      DURSUN AKTAĞ DAİRE BAŞKANI
 2      NÜKET ERDENLER ŞUBE MÜDÜRÜ
 3      NEŞE ŞİRİNOĞLU ŞUBE MÜDÜRÜ
 4      NİHAL AYDIN ŞEF
 5      HÜLYA BOZKIRAN ŞEF
 6      MERAL GÖKDELİ ŞEF
 7      AYFER USLU AYNİYAT SAYMANI
 8      AYCİL DOĞAN AYNİYAT SAYMANI
 9      YÜKSEL TÜRK TEKNİSYEN
10     OSMAN YEŞİLTEPE TEKNİSYEN
11     SERKAN AKBABA TEKNİSYEN
12     YAŞAR KERVANCI TEKNİSYEN
13     FUNDA KÜBRA YALÇIN TEKNİSYEN
14     MEHTAP AÇIKOĞLU TEKNİSYEN
15     SABRİYE TÜNAL VERİ HAZIRLAMA KONTROL İŞLETMENİ
16     ARDA GÜLER BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
17     ERTUĞRUL PEKİÇLİ BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
18     ERKAN BALTACI BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
19     NACİ ÖNGEL BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
20     NUH AYSU BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
21     ÖZLEM ATAR BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
22     SEHER CAN ÇEVİK BİLGİSAYAR İŞLETMENİ
23     ALİ OSMAN ERSOY MEMUR
24     AYŞE NUR AYDIN MEMUR
25     BURAK KOCA MEMUR
26     EMİN ALİ OKYAY MEMUR
27     MESUT FEVZİ AKTAŞ MEMUR
28     MURAT UYAR MEMUR
29     MERVE KUŞ MEMUR
30     NURCAN ERMİŞ MEMUR
31     ŞEYMA BIYIKLI MEMUR
32     YUSUF SALTAN MEMUR
33     AYDIN KARABULUT HİZMETLİ
34     HANİFE SARIBAŞ HİZMETLİ
35     HAKKI HABİBOĞLU İŞÇİ
36     ERKAN DİLSİZ İŞÇİ
37     ÖZLEM NEYAMAN İŞÇİ
38     ÖZKAN PERÇİN İŞÇİ
39     SİNAN KARA İŞÇİ
40     SÜLEYMAN YILDIRIM İŞÇİ
  
  
  
  

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun 51. Maddesine göre hazırlanan, 124 Sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. Maddesinde yer alan Komptrolörlük ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarının birleşmesi, 190 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile gerçekleşerek İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı kurulmuştur. Bu karar 13 Ağustos 1984 tarih ve 84/8360 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe girmiş ve 13 Ağustos 1984 tarih ve 18488 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmıştır.

Üniversitemizin Kuruluşundan itibaren çalışmalarını sürdüren Başkanlığımız, Bütçe, Satın Alma (İhale-Doğrudan Temin), Maaş (Memur, İşçi), Personel Özlük, Harcırah ve Ön Ödemeler, Taşınır Kayıt ve Kontrol İşlemleri, Kamulaştırma (Kiralama), Sivil Savunma Hizmetleri işlemleri olarak çalışmalarını sürdürmektedir. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığımızın temel görevi bünyesinde hizmet ve faaliyetleri ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan ve para malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamaktadır.

Amacımız; 

Üniversitemizin kaynaklarının etkin verimli ve şeffaf bir şekilde kullanımını sağlamak ve teknolojik alt yapıyı güçlendirmek, çalışanların takım bilinci içerisinde bilgi ve becerilerinin katılım ve motivasyonlarının arttırılacağı imkânları oluşturmaktır.

Misyonumuz

        Üniversitemiz birimlerinin, hizmetlerini en iyi şekilde yürütebilmeleri için, Başkanlığımızın ve destek ödeneğimizin altında, mevcut ödenekler dahilinde mal ve hizmetlerin yasalar ve mevzuata uygun olarak en kısa zamanda, kaliteli ve en elverişli fiyatla satın alınması, depolanması ve dağıtılması ve bununla birlikte tüm Rektörlük kadrosundaki personeli ilgilendiren konularda (maaş, yolluk vb.) hizmet kalitesinin arttırılmasını sağlayarak, Üniversitemize yakışır şekilde, diğer birim, kurum ve üçüncü şahıslara örnek teşkil edecek, etik değerlere uygun işlemler meydana getirmektir.

Vizyonumuz

        Teknolojik imkanlarla donatılmış, kanunda belirtilen usulleri en iyi şekilde çalışmalarına ilke edinen, konusunda uzman, bilinçli, çalışkan ve gelişimci personeliyle, her zaman önce kamunun ve kurumun menfaatlerini ön planda tutarak, temin ettiği kaynakları en mükemmel şekilde kullanarak Üniversitemizde örnek bir Başkanlık olmaktır.

Organizasyon Şeması İçin TIKLAYINIZ

Başkanlığımızın bütçesi altında bulunan ödeneklerin, hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme kaynaklarının en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak amacıyla Başkanlığımızın bütçe tasarılarını plan ve program esasına göre hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek.

  • 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 70. maddesi gereği Başkanlığımız altındaki ödeneklerin harcanması esnasında ödenek durumunu izlemek, ihtiyaçların temininde bütçe açısından gerekli tedbirleri almak.
  • Başkanlıkça gerçekleştirilen satın almalara ilişkin ayniyat işleri ile her türlü ödeme işlemleri yürütmek.
  • Araç, gereç ve malzemenin temini ile ilgili hizmetleri yürütmek.
  • Bütçesi altında olan birimlerin (Merkez Bina) kamu borcu faturalarının ödenmesi ve takibi.
  • Üniversitemizin temizlik, özel güvenlik ve personel taşıma ihalelerini yürütmek, ihale sonrası takibini yapmak, ödemelerini gerçekleştirmek.
  • Üniversiteye ait taşınmaz malların satılması, kiralanması ve kamulaştırma işlemlerini yürütmek.
  • Taşınır Kayıt ve Kontrol işlemlerini (her türlü malzemenin giriş-çıkış, depolanması, zimmet teslim, devir ve sayım) yapmak.
  • Üniversitemiz tüm birimlerinin resmi mühür, soğuk damga ve marka tescil işlerini yürütmek.
  • Makine teçhizat ve bilgisayar alımı ve bu malzemelerin onarımının yapılması gerçekleştirmek.
  • HEDEFLERİMİZ

    Çalışanlarımıza takım bilinci içerisinde bilgi ve becerilerinin, katılım ve motivasyonlarının artırılacağı imkanlar oluşturarak,  Üniversitemizin kaynaklarının etkin ve verimli bir biçimde kullanımını; teknolojik altyapıyı güçlendirerek sağlamak ve ihtiyaçların teminini bu anlamda en doğru, şeffaf, dürüst, yasalara uygun, eşitlikçi olarak yürütmektir.


    DEĞERLERİMİZ

    - Birim içerisinde ve diğer kurumlarla dayanışmaya açık olmak.
    - Kanunlara ve kamuya karşı sorumluluğunun bilincinde olmak.
    - Ekip ruhuna ve iş disiplinine sahip olmak.
    - Sürekli gelişen ekonomik, kültürel, sosyal ve teknolojik değişimlere açık olmak.
    - Kurumuna ve işine karşı özverili olmak.
    - Hizmet kalitesini arttırarak devam ettirmek amacıyla istikrarlı ve istekli olmak.
    - Yeniliklere açık olmak.