İMİDB Hakkında
Nüket ERDENLER Şube Müdürü Gerçekleştirme Görevlisi Taşınır Kontrol Yetkilisi E-mail: maliisler@istanbul.edu.tr Tel: 0 212 440 00 00 / 11180 | Neşe ŞİRİNOĞLU Şube Müdürü Gerçekleştirme Görevlisi E-mail: - Tel: 0 212 440 00 00 / 10030 GÖREV TANIMI |
PERSONEL | GÖREV UNVAN |
1 DURSUN AKTAĞ | DAİRE BAŞKANI |
2 NÜKET ERDENLER | ŞUBE MÜDÜRÜ |
3 NEŞE ŞİRİNOĞLU | ŞUBE MÜDÜRÜ |
4 NİHAL AYDIN | ŞEF |
5 HÜLYA BOZKIRAN | ŞEF |
6 MERAL GÖKDELİ | ŞEF |
7 AYFER USLU | AYNİYAT SAYMANI |
8 AYCİL DOĞAN | AYNİYAT SAYMANI |
9 YÜKSEL TÜRK | TEKNİSYEN |
10 OSMAN YEŞİLTEPE | TEKNİSYEN |
11 SERKAN AKBABA | TEKNİSYEN |
12 YAŞAR KERVANCI | TEKNİSYEN |
13 FUNDA KÜBRA YALÇIN | TEKNİSYEN |
14 MEHTAP AÇIKOĞLU | TEKNİSYEN |
15 SABRİYE TÜNAL | VERİ HAZIRLAMA KONTROL İŞLETMENİ |
16 ARDA GÜLER | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
17 ERTUĞRUL PEKİÇLİ | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
18 ERKAN BALTACI | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
19 NACİ ÖNGEL | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
20 NUH AYSU | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
21 ÖZLEM ATAR | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
22 SEHER CAN ÇEVİK | BİLGİSAYAR İŞLETMENİ |
23 ALİ OSMAN ERSOY | MEMUR |
24 AYŞE NUR AYDIN | MEMUR |
25 BURAK KOCA | MEMUR |
26 EMİN ALİ OKYAY | MEMUR |
27 MESUT FEVZİ AKTAŞ | MEMUR |
28 MURAT UYAR | MEMUR |
29 MERVE KUŞ | MEMUR |
30 NURCAN ERMİŞ | MEMUR |
31 ŞEYMA BIYIKLI | MEMUR |
32 YUSUF SALTAN | MEMUR |
33 AYDIN KARABULUT | HİZMETLİ |
34 HANİFE SARIBAŞ | HİZMETLİ |
35 HAKKI HABİBOĞLU | İŞÇİ |
36 ERKAN DİLSİZ | İŞÇİ |
37 ÖZLEM NEYAMAN | İŞÇİ |
38 ÖZKAN PERÇİN | İŞÇİ |
39 SİNAN KARA | İŞÇİ |
40 SÜLEYMAN YILDIRIM | İŞÇİ |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu' nun 51. Maddesine göre hazırlanan, 124 Sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. Maddesinde yer alan Komptrolörlük ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarının birleşmesi, 190 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile gerçekleşerek İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı kurulmuştur. Bu karar 13 Ağustos 1984 tarih ve 84/8360 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe girmiş ve 13 Ağustos 1984 tarih ve 18488 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmıştır.
Üniversitemizin Kuruluşundan itibaren çalışmalarını sürdüren Başkanlığımız, Bütçe, Satın Alma (İhale-Doğrudan Temin), Maaş (Memur, İşçi), Personel Özlük, Harcırah ve Ön Ödemeler, Taşınır Kayıt ve Kontrol İşlemleri, Kamulaştırma (Kiralama), Sivil Savunma Hizmetleri işlemleri olarak çalışmalarını sürdürmektedir. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığımızın temel görevi bünyesinde hizmet ve faaliyetleri ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan ve para malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamaktadır.
Amacımız;
Üniversitemizin kaynaklarının etkin verimli ve şeffaf bir şekilde kullanımını sağlamak ve teknolojik alt yapıyı güçlendirmek, çalışanların takım bilinci içerisinde bilgi ve becerilerinin katılım ve motivasyonlarının arttırılacağı imkânları oluşturmaktır.
Misyonumuz
Üniversitemiz birimlerinin, hizmetlerini en iyi şekilde yürütebilmeleri için, Başkanlığımızın ve destek ödeneğimizin altında, mevcut ödenekler dahilinde mal ve hizmetlerin yasalar ve mevzuata uygun olarak en kısa zamanda, kaliteli ve en elverişli fiyatla satın alınması, depolanması ve dağıtılması ve bununla birlikte tüm Rektörlük kadrosundaki personeli ilgilendiren konularda (maaş, yolluk vb.) hizmet kalitesinin arttırılmasını sağlayarak, Üniversitemize yakışır şekilde, diğer birim, kurum ve üçüncü şahıslara örnek teşkil edecek, etik değerlere uygun işlemler meydana getirmektir.
Vizyonumuz
Teknolojik imkanlarla donatılmış, kanunda belirtilen usulleri en iyi şekilde çalışmalarına ilke edinen, konusunda uzman, bilinçli, çalışkan ve gelişimci personeliyle, her zaman önce kamunun ve kurumun menfaatlerini ön planda tutarak, temin ettiği kaynakları en mükemmel şekilde kullanarak Üniversitemizde örnek bir Başkanlık olmaktır.
Organizasyon Şeması İçin TIKLAYINIZ
Başkanlığımızın bütçesi altında bulunan ödeneklerin, hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme kaynaklarının en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak amacıyla Başkanlığımızın bütçe tasarılarını plan ve program esasına göre hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek.
HEDEFLERİMİZ
Çalışanlarımıza takım bilinci içerisinde bilgi ve becerilerinin, katılım ve motivasyonlarının artırılacağı imkanlar oluşturarak, Üniversitemizin kaynaklarının etkin ve verimli bir biçimde kullanımını; teknolojik altyapıyı güçlendirerek sağlamak ve ihtiyaçların teminini bu anlamda en doğru, şeffaf, dürüst, yasalara uygun, eşitlikçi olarak yürütmektir.
DEĞERLERİMİZ
- Birim içerisinde ve diğer kurumlarla dayanışmaya açık olmak.
- Kanunlara ve kamuya karşı sorumluluğunun bilincinde olmak.
- Ekip ruhuna ve iş disiplinine sahip olmak.
- Sürekli gelişen ekonomik, kültürel, sosyal ve teknolojik değişimlere açık olmak.
- Kurumuna ve işine karşı özverili olmak.
- Hizmet kalitesini arttırarak devam ettirmek amacıyla istikrarlı ve istekli olmak.
- Yeniliklere açık olmak.