Bürolarımız


![]() | Ertuğrul PEKİÇLİ Sivil Savunma Uzmanı / GÖREV TANIMI epekicli@istanbul.edu.tr sivilsavunmauzmanligi@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11898 - 11899 |
![]() | Erkan BALTACI Teknisyen Bakım ve Kontrol Personeli / GÖREV TANIMI ebaltaci@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11898 - 11899 |
SİVİL SAVUNMA UZMANLIĞI İŞ TANIMI
Sivil Savunma; düşman taarruzlarına, tabii afetlere ve büyük yangınlara karşı Üniversitemiz Yerleşkeleri ve binalarında can ve mal kaybının asgari hadde indirilmesi, hayati ehemmiyeti haiz her türlü tesis ve teşekküllerin korunması ve faaliyetlerinin idamesi için acil tamir ve ıslahı, savunma gayretlerinin Üniversitemiz personelleri tarafından azami surette desteklenmesi ve cephe gerisi maneviyatının muhafazası maksadıyla alınacak her türlü silahsız koruyucu ve kurtarıcı tedbir ve faaliyetleri ihtiva etmektir. Ayrıca; 7126 Sayılı Sivil Savunma Kanunu gereğince Üniversitemiz Yerleşkeleri ve binaları için, 6/3150 sayılı Sivil Savunma ile ilgili Şahsi Mükellefiyet, Tahliye ve Seyrekleştirme, Planlama ve Diğer Hizmetler Tüzüğü ile Daire ve Müesseseler için Sivil Savunma İşleri Kılavuzu esaslarına göre Sivil Savunma ve Bina Koruma Planların hazırlanması, güncellenmesi ve denetlenmesi görevlerini yürütmek ve koordine etmektir. Hazırlanan planlar çerçevesinde eğitim ve tatbikatların gerçekleştirilmesi görevini sağlamaktır. SİVİL SAVUNMA NEDİR? Savaşta ve afetlerde halkın can ve mal kaybını en aza indirme amacını taşıyan ve topyekün savunmanın en önemli unsurlarından biri olan Sivil Savunma; -Savaş zamanı halkın can ve mal kaybının en aza indirilmesi; -Afetlerde can ve mal kurtarılması; -Büyük yangınlarda can ve mal kaybının azaltılması; -Yok olmaları veya çalışamaz hale gelmeleri durumunda yaşamı büyük ölçüde etkileyecek olan kamu ve özel kurum ve kuruluşların korunması ile bunların acil onarımlarının yapılması; -Savaş zamanı her türlü savunma faaliyetlerinin sivil halk tarafından desteklenmesi; -Cephe gerisinde halkın moralinin kuvvetlendirilmesi; konularını kapsayan SİLAHSIZ, KORUYUCU, KURTARICI önlem ve faaliyetler bütünüdür. Görevleri Halkın can ve mal kaybının en az düzeye indirilmesi Hayatı önemi olan her türlü resmi ve özel kurum ve kuruluşların korunması, Bu kurum ve kuruluşların etkinliklerinin sürdürülmesi için ivedi onarım ve yenileştirmenin yapılması, Savunma çabalarının sivil halk tarafından en geniş ölçüde desteklenmesi, Cephe gerisinin moralinin korunması, SİVİL SAVUNMA UZMANI GÖREV VE YETKİLERİ NEDİR? Sivil savunma uzmanlarının görevleri MADDE 9 – (1) Sivil savunma uzmanları bulundukları kurum ve kuruluşlarda aşağıdaki görevleri yapar: a) Sivil savunma planlarını hazırlamak ve bu planları güncellemek, b) Kamu kurum ve kuruluşlarının tahliyeye ilişkin planlamasını koordine etmek, c) Sivil savunma servislerinin kuruluşunu sağlamak ve eğitimlerini yaptırmak, ç) Afet, sivil savunma ve acil durum hizmetleri için gerekli olan araç, gereç ve malzemenin tedarik ve teminini ilgili birimlerle koordine ederek planlamak, mevcutların bakım ve korunmalarının takibini yapmak, d) Afet, sivil savunma, acil durum ve seferberlik hizmetleri için gerekli ödeneği ilgili birimlerle koordine ederek belirlemek ve bütçeye konulmasını sağlamak, e) Afet ve acil durum hallerinde müdahaleyi koordine etmek ve üst yöneticileri bilgilendirmek, f) Hizmetlerle ilgili mevzuat, yayın ve direktifleri izlemek, incelemek ve bunların gereklerini yerine getirmek, g) Bu Yönetmelikte belirtilen görevlerin yerine getirilmesi amacıyla; Kurumu ile Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ve diğer kamu kurum ve kuruluşları arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak, ğ) Kimyasal, biyolojik, radyolojik ve nükleer savunma ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, h) 27/11/2007 tarihli ve 2007/12937 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik hükümlerinin kurumunda uygulanmasını takip etmek ve yangın önleme tedbirlerini denetlemek, ı) Kurum içerisinde ikaz ve alarm haberlerinin alınıp verilmesi ve siren sisteminin işletilmesine ilişkin işlemleri yürütmek, i) Kurumun sığınaklarla ilgili hizmetlerini düzenlemek ve yürütmek, j) Afet, sivil savunma, acil durum, kimyasal, biyolojik, radyolojik ve nükleer tehdit ve tehlikeler, koruyucu güvenlik ve ilk yardım konularında kurum personeli ile kurumun denetimine tabi özel kuruluş personeline eğitim vermek, k) Afet, sivil savunma, acil durum ve seferberlikle ilgili düzenlenen tatbikatlarda kurumu adına sekretarya hizmetlerini yapmak, bu konularla ilgili kurumda tatbikatlar düzenlenmesini ve yürütülmesini sağlamak, l) Kurumun denetimine tabi kamu kurum ve kuruluşlarında yürütülen afet, sivil savunma, acil durum, seferberlik ve koruyucu güvenlik hizmetlerini denetlemek, m) Seferberlik ve savaş hali hazırlıkları ile ilgili iş ve işlemlerini yapmak ve yaptırılmasını sağlamak, n) Kurumun Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezinin sekretarya hizmetini yapmak, İl Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi ile koordinasyonu sağlamak, o) Koruyucu güvenlik hizmetlerinin koordinasyonunu sağlamak, kamu kurum ve kuruluşlarının üst amiri adına hizmetin takip ve denetimini yapmak, ö) İlgili mevzuat uyarınca kurumun üst yöneticisi tarafından verilen görevleri yapmak. (2) Sivil savunma uzmanlarına ilgili mevzuatta yer almayan herhangi bir görev verilmez. Sivil Savunma Uzmanlarının Yetki ve Sorumluluğu MADDE 10 – (1) Sivil savunma uzmanları, bu Yönetmelikte belirtilen görevleri; ilgili mevzuat çerçevesinde yapmaya, yaptırmaya, denetlemeye, takip ve koordine etmeye yetkili ve sorumludur. (2) Sivil savunma uzmanları kamu kurum ve kuruluşlarının diğer birimleri ile işbirliği ve koordine içinde çalışır. |
İÜ-İMİDB-FR-023 Tatbikat Formu İÜ-İMİDB-FR-024 Yangın Söndürme Cihazı Aylık Muayene Formu İÜ-İMİDB-FR-025 Sivil Savunma Uzmanlığı Farkındalık Ölçüm Anketi |
İŞ AKIŞLARI
MEVZUATLAR
- 7126 SAYILI SİVİL SAVUNMA KANUNU - 6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU - BİNALARIN YANGINDAN KORUNMASI HAKKINDA YÖNETMELİK |
BÜTÇE PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
![]() | Özlem ATAR Bilgisayar İşletmeni Bütçe Sorumlusu / GÖREV TANIMI Birim Kalite Temsilcisi Yardımcısı / GÖREV TANIMI Birim Dokümantasyon Sorumlusu / GÖREV TANIMI Birim WEB İçerik Yöneticisi (WEBMASTER) / GÖREV TANIMI E-mail: ozlem.atar@istanbul.edu.tr Telefon: 0 2124400000 / 11910 - 11268 |
![]() | Mesut Fevzi AKTAŞ Bilgisayar İşletmeni Bütçe Personeli / GÖREV TANIMI Birim Dokümantasyon Sorumlusu / GÖREV TANIMI Birim WEB İçerik Yöneticisi (WEBMASTER) / GÖREV TANIMI E-mail: - Telefon: 02124400000 / 11221 |
BÜTÇE İŞ TANIMI
- 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu' nun 70. Maddesi gereği Başkanlığımız altındaki ödeneklerin harcanması esnasında ödenek durumunu izlemek, ihtiyaçların temininde bütçe açısından gerekli tedbirleri almak. - Başkanlığımız bütçesi altında bulunan ödenekleri hazırlamak ve yıl içinde uygulamak, hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme kaynaklarının en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak amacıyla Başkanlığımız bütçe tasarılarını plan ve program esasına göre hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek. - Başkanlığımızın ihtiyaçları yanında herhangi bir öz geliri olmayıp (döner sermaye vb.) ödeneği yetersiz ya da ödenek verilmeyen birimlerin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Başkanlığımız ödeneği dahilinde destek hizmeti sağlamak. Doğrudan Temin Limitinin takibi ve ilgili büronun limit konusunda bilgilendirilmesi. |
BÜTÇE İŞLEMLERİNDE KULLANILAN FORMLAR
Bütçe hazırlama ve uygulama süreçlerinde uygulamakta olduğumuz formlar standart olup 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu, Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu ve Program Bütçe de belirtilen standart formlar kullanılmaktadır. |
İŞ AKIŞLARI
İÜ-İA-001 Bütçe Hazırlama İşlemleri İş Akışı İÜ-İA-001 Bütçe Uygulama İşlemleri İş Akışı |
MEVZUATLAR
MAAŞ PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Nüket YETEN Şube Müdürü-1 / GÖREV TANIMI maliisler@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11180 |
![]() | Osman YEŞİLTEPE Teknisyen Maaş Sorumlusu / GÖREV TANIMI E-mail: oyesil@istanbul.edu.tr Telefon: 0 2124400000 / 10381 |
![]() | Arda GÜLER Maaş Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: hakki.habiboglu@istanbul.edu.tr Telefon: 02124400000 / 10086 |
![]() | Hakkı HABİBOĞLU İşçi - Büro Personeli / GÖREV TANIMI Maaş Bürosu Personeli E-mail: hakki.habiboglu@istanbul.edu.tr Telefon: 02124400000 / 10086 |
MAAŞ İŞ TANIMI
- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu vb. diğer mevzuatlarla ilgili maddelerine göre çalışanların özlük alacaklarına ilişkin tüm işlemlerin ve muhasebelerinin yapılmasını sağlamak, - Her ayın 15’inde ödenen maaşlar takip eden ayın 1’den sonra hazırlanmaya başlanır. Ayın 8’inde ödeme mektubu alınır, - Personelin derece, kademe kıdem, yer değiştirme, kadro değişikliği vs. değişiklikleri Personel Daire Başkanlığından gelen yazı doğrultusunda işlemi yapılır, - Personel maaşından icra, sendika aidatlarının kesilmesi, - Personelin emekli, nakil, ücretsiz izine ayrılması durumunda maaştan çıkartılması, - Rektörlük birimine bağlı daire başkanlıkları ve birimleri personelinin emekli sandığı keseneklerinin internet ortamında onaylanması ve çıktılarının Strateji Daire Başkanlığına gönderilmesi, - Personelin vefatı durumunda ölüm yardımı, evlenmesi durumunda aile yardımı, çocuğu olması durumunda çocuk yardımı bordrosu düzenlenmesi, - Fiili hizmet zammı bordrolarının düzenlenmesi, - İşçi maaşlarının hazırlanması için puantajlarının toplanması ve işlenmesi, - İşçi raporlarının internette S.G.K.' ya işlenmesi, - İşçilerin sigortadan alacakları hastalık rapor paralarının Strateji Daire Başkanlığına yatırmaları, yatırmadıkları takdirde maaşlarından kesilmesi, - İşçi sigortalarının internet ortamında işlenmesi ve zamanında onaylanması, - Üniversitenin tüm işçilerinin aylık yemek yardımı ödeme bordrosu hazırlanması, - Emekli olan işçilerin kıdem tazminatı bordrosunun ödenmesi, - Personel adına gelen icra yazılarına cevap yazılması ve sıraya konulması, - Gelen personele maaş belgesi düzenlenmesi, - Hukuk Müşavirliğinden gelen mahkeme yazılarına cevap verilmesi, - Özelleştirmeden gelen personelin istekleri doğrultusunda Hazine ve Maliye Bakanlığına görüş sorulması ve ona göre işlem yapılması, - Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın tebliğlerine göre ilgili birimlere yazı yazılması, - Rektörlüğümüze bağlı İç Denetim Birim Başkanlığı, Genel Sekreterlik, Koruma Güvenlik personelinin maaşlarının yapılması, tüm bu işlemler büromuz tarafından yürütülmektedir. |
MAAŞ İŞLEMLERİNDE KULLANILAN FORMLAR
Maaş işlem süreçlerinde standart formlar kullanılmaktadır. |
MEVZUATLAR
HARCIRAH (YOLLUK) VE ÖN ÖDEMELER PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
![]() | Nihal AYDIN Şef Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Sorumlusu / GÖREV TANIMI E-mail: nil.aydin@istanbul.edu.tr Telefon: 02124400000 / 10388 |
![]() | Mehtap AÇIKOĞLU Teknisyen Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: mehtap.acikoglu@istanbul.edu.tr Telefon: 02124400000 / 10345 |
![]() | Yusuf SALTAN Bilgisayar İşletmeni Harcırah (Yolluk) ve Ön Ödemeler Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: Telefon: 02124400000 / 10345 |
HARCIRAH (YOLLUK) VE ÖN ÖDEMELER İŞ TANIMI
Başkanlığımız ve Rektörlük dahilinde ki İdari ve Akademik personelin (Üst Yönetim); - Yurt içi görev yollukları ödemeleri, - Yurt dışı görev yollukları ödemeleri, - Sürekli görev yolluk ödemeleri (Nakil ve Emekli Yollukları) - Kurye görevi yapan personele seyahat kartlarının hazırlanması, - Avans ve kredili alımlar (Devlet Malzeme Ofisinden alımlar dahil) - Uluslararası Kuruluşlara Ait Üyelik Aidatlarının takibi ve ödeme emri hazırlanması, işlemleri büromuz tarafından yürütülmektedir. |
HARCIRAH (YOLLUK) VE ÖN ÖDEMELER İŞLEMLERİNDE KULLANILAN FORMLAR
İÜ-İMİDB-FR-016 ÖN MALİ KONTROL FORMU |
İŞ AKIŞLARI
İÜ-İA-001 Yolluk İşlemleri İş Akışı İÜ-İA-001 Avans İşlemleri İş Akışı İÜ-İA-001 Kredi İşlemleri İş Akışı |
MEVZUATLAR
TAŞINIR KAYIT PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
![]() | Aycil DOĞAN Ayniyat Saymanı Taşınır Kayıt Sorumlusu / GÖREV TANIMI adogan@istanbul.edu.tr 02124400000 / 10387 |
![]() | Yüksel TÜRK Teknisyen Taşınır Kayıt Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10462 |
![]() | Özlem NEYAMAN İşçi / Şef Taşınır Kayıt Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10386 |
TAŞINIR KAYIT İŞ TANIMI
Demirbaş ve diğer malzemenin Taşınır Mal Yönetmeliği ve diğer mevzuat hükümlerine göre ambar ve kullanıcılara giriş çıkışını yapmak, mal ve hizmet alımları ile ilgili kayıtları tutmak, alınan malzemeyi kontrol ederek depolarda saklanmasını sağlamak, her yıl Haziran ayı içerisinde fiili sayım yapılması, yıl sonunda sayım işlemlerini yaparak ilgili yerlere göndermek. Bu işlemlerden Taşınır Kayıt Sorumlusu ve Taşınır Kayıt Personeli sorumludur. Taşınır kontrol yetkilileri, harcama yetkililerince, taşınır kayıt yetkilisinin yapmış olduğu kayıt ve işlemleri kontrol etmekle sorumludur. 2016/8646 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla “Taşınır Mal Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik” 22 Nisan 2016 tarihli ve 29692 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmıştır. Yapılan değişiklikle, Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi unvanı kaldırılmış, Taşınır Kayıt Yetkilisi ve Taşınır Kontrol Yetkilisi unvanı tanımlanmış ve mevcut Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi, Taşınır Kayıt Yetkilisi olarak değiştirilmiştir. Ayrıca Harcama Yetkilileri tarafından ilgili mevzuat gereğince de Taşınır Kontrol Yetkilisinin belirlenmesi gerekmektedir. Taşınır Kayıt Yetkilisi harcama birimince edinilen taşınırlardan muayene ve kabulü yapılanları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim alır. Fatura veya ilgili belgelere göre TKYS programından taşınır kodları üreterek girişini hazırlar, taşınır işlem fişini üretir, imzalar, giriş kaydı satın alma ise ödemeye esas teşkil etmek üzere TKYS programı üzerinden HYS programına gönderir. Taşınır Kayıt Yetkilisi Doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza eder. Taşınır Kayıt Yetkilisi Muayene ve kabul işlemi hemen yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim alır, taşınır geçici alındısı düzenler. Bunların kesin kabulü yapılmadan kullanıma verilmesini önler. Taşınır Kayıt ve Taşınırların giriş ve çıkışına ilişkin kayıtları MYS-TKYS Programında tutularak giriş şekline göre TKYS programından taşınır işlem fişi üretilerek imzalanır. TKYS programından entegre harcama yönetim sistemi programına gönderir. MYS-HYS yetkilisinden onay bekleyerek tahakkuk numarası alınmış taşınır işlem fişlerini, onaylanmak üzere Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına asıl taşınır işlem fişleri ıslak imza ile elden ve EBYS sisteminden üst yazı ile gönderilir. Taşınır Kayıt Yetkilisi Mali Yıl Sonunda “Yıl Sonu Kesilen Son Taşınır İşlem Fişine İlişkin Tutanak Formu (İÜ/İMİDB/FR-011)” TKYS programından taşınır mal işlemlerine ilişkin belge ve cetvelleri düzenler ve taşınır yönetim hesap cetvellerini konsolide görevlisine gönderir, mutabakatı sağlar. Taşınır Kayıt Yetkilisi İstek Birim Yetkilisi tarafından TKYS programından Tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırları ilgililere teslim eder. İlgili çıkış taşınır işlem fişini ya da zimmet fişini düzenler. Taşınır Kayıt Yetkilisi Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri alır ve alınmasını sağlar. Taşınır Kayıt Yetkilisi Ambarda çalınma veya olağanüstü nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaları harcama yetkilisine bildirir. Taşınır Kayıt Yetkilisi Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapar, harcama yetkilisince belirlenen asgarî stok seviyesinin altına düşen taşınırları harcama yetkilisine bildirir. Taşınır Kayıt Yetkilisi Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerde kontrol eder, sayımlarını yapar ve yaptırır. Taşınır Kayıt Yetkilisi Kullanım dışı kalması ilgililerce düzenlenen raporlarla uygun görülen taşınırları TKYS programında kayıttan düşme teklif ve onay tutanağı (Harcama yetkilisinin ve ilgili komisyonun onayıyla, parasal sınırlara göre üst yöneticinin uygununa da sunulur) ve çıkış taşınır işlem fişini düzenler ilgili komisyonlara imzalatır ve kayıtlardan düşer. Taşınır Kayıt Yetkilisi Kayıtlardan düşülen taşınırların hurda satışı “Hurda Tutanak Formu (İÜ/İMİDB/FR-012)” ile ilgili büroyla birlikte Başbakanlık Genelgesince Makine Kimya Endüstrisi Kurumu’na (Hurdasan A.Ş.) veya 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na göre satışı için gerekli işlemler yapılır, satış gelirini Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının ilgili hesabına yatırtır. Satış geliri ile kayıttan düşülen malların muhasebe işlemleri yapılması için Muhasebe Birimine gönderir. Taşınır Kayıt Yetkilisi Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasının yapılmasına yardımcı olur. Taşınır Kayıt Yetkilisi Kayıtlarını tuttuğu taşınırların yılsonu taşınır yönetim hesabını KYS programından hazırlar ve harcama yetkilisine sunar, 2 nüsha düzenlenen bu cetveller muhasebe birimi ile mutabakat sağlanarak muhasebe yetkilisine onaylatılır. 1 nüshası muhasebe birimine gönderilir diğer nüshası da Sayıştay Başkanlığınca incelenmek üzere Başkanlığımızın ilgili dosyasında muhafaza edilir ve yılı TKYS programında kapatarak yeni yıla geçilir. Yıl kapatılmadan yeni yıla ait taşınır işlemi yapılamaz. |
TAŞINIR KAYIT İŞLEMLERİNDE KULLANILAN FORMLAR
İÜ-İMİDB-FR-011 YILSONU KESİLEN SON TAŞINIR İŞLEM FİŞİNE İLİŞKİN TUTANAK FORMU İÜ-İMİDB-FR-012 HURDA TUTANAK FORMU |
İŞ AKIŞLARI
İÜ-İA-001 Hurda İşlemleri İş Akışı |
MEVZUATLAR
5018 SAYILI KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ 657 DEVLET MEMURLARI KANUNU 4857 SAYILI İŞ KANUNU 2886 SAYILI KAMU İHALE KANUNU |
TKYS KULLANIMINA İLİŞKİN KLAVUZLAR
ARŞİV HİZMETLERİ PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
![]() | Özlem NEYAMAN İşçi / Şef Arşiv Hizmetleri Sorumlusu / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10386 |
![]() | Nurcan ERMİŞ Memur Arşiv Hizmetleri Personeli / GÖREV TANIMI 02124400030 |
ARŞİV HİZMETLERİ İŞ TANIMI
Bu işlemlerden Arşiv Hizmetleri Sorumlusu ve Arşiv Hizmetleri Personeli sorumludur. İşlem süreci biten evraklar büro personelleri tarafından klasörlerin içerisine Evrak/Klasör İçerik Döküm Formu doldurularak konulur. Klasör içerisine konulan her bir evraka numara verilerek güvence altına alınır. Dosya sırtlıkları düzenlenir. Evrak/Klasör Devir Teslim Envanter Formu ile dosyalar arşiv görevlisine teslim edilir. Arşiv görevlisi dosyaları yerleştirdiği arşiv dolabının numarasını formun üzerine yazar. İstenilen evrak/klasör olması halinde Arşivden Evrak/ Klasör İsteme Formu ile arşiv görevlisinden talep edilir. İşlemi tamamlandığında söz konusu evrak/klasör arşiv görevlisine iade edilir. İmhalık Malzeme (Saklanmasına Gerek Görülmeyen Belge): Devlet Arşiv Hizmetleri Hakkında Yönetmeliğin 21. Maddesi hükümlerine konu olan belge ile işleminin devam ettiği süre içerisinde veya geçerlilik veya yürürlük döneminde bir değere sahip olduğu hâlde, işlemi tamamlanmış, geçerliliğini kaybetmiş veya yürürlükten kalkmış olup, ileride kullanılmasına gerek duyulmayan, arşiv malzemesi ve arşivlik malzeme dışında kalan, hukukî kıymeti ve bir delil olma vasfı bulunmayan belgedir. Saklanmasına Lüzum Görülmeyen Belgelere İlişkin İmha Formu hazırlanarak imha edilecek dosyaların listesi bu forma işlenir ve kurum arşivine gönderilir. |
Devlet Arşiv Hizmetleri Hakkında Yönetmelik Eki Formlar: EK-1 BELGE/DOSYA İSTEK FORMU EK-2 DOSYA/KLASÖR İÇERİK LİSTESİ EK-2 AÇIKLAMA EK-3 DOSYA/KLASÖR ETİKETİ (5 CM, 3 CM) EK-4 ARŞİV BELGESİ-TESLİM VE ENVANTER FORMU EK-5 İMHA LİSTESİ EK-5 AÇIKLAMA İÜ-LS-001 Kayıtları Arşivleme (Saklama Süreleri) Listesi |
BELGE/DOSYA/KLASÖR SAKLANMA SÜRELERİ TABLOSU
TESPİT VE DEĞERLENDİRME SÜRELERİ |
STANDART DOSYA PLAN KODLARI
Standart Dosya Planı GENELGE 2005/7 |
MEVZUATLAR
DEVLET ARŞİV HİZMETLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK |
SATINALMA-DOĞRUDAN TEMİN PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Nüket YETEN Şube Müdürü-1 / GÖREV TANIMI maliisler@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11180 |
![]() | Serkan AKBABA Teknisyen Satınalma-Doğrudan Temin Sorumlusu / GÖREV TANIMI satin.alma@istanbul.edu.tr 02124400000 / 10395 |
![]() | Funda Kübra YALÇIN Teknisyen Satınalma-Doğrudan Temin Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10386 |
SATINALMA-DOĞRUDAN TEMİN İŞ TANIMI
Kamu İhale Kurumu tarafından yayımlanarak yürürlüğe giren 2003/10 sıra numaralı Kamu İhale tebliğinde (Resmi Gazete:10/09/2003), doğrudan temin usulünün hangi hallerde uygulanabileceği ve uygulamaya ilişkin esaslar konusunda bazı açıklamalar yapılmıştır. Doğrudan teminde kanunun temel amacına aykırılık teşkil etmeyecek şekilde, mal ve hizmet alımları ile yapım işlerinin parçalara bölünmemesi şartıyla, idarelerin küçük ölçekli günlük ihtiyaçlarını karşılamaları imkanı sağlanmış olup, Kamu İhale Tebliğine göre, güncellenen tutarı aşmayan muhtelif mal alımlarının ve küçük bakım onarım işlerinin yapılmasında kolaylık sağlamak üzere ihtiyaçların; Kanunun 18 inci maddesinde sayılan ihale usulleri için tespit edilen kurallara uyulmaksızın; 1. İlan yapılmadan, 2. Teminat alınmadan, 3. İhale komisyonu kurulmadan, 4. Kanunun 10 uncu maddesinde sayılan yeterlik kriterlerini arama zorunluluğu bulunmaksızın, ihale yetkilisince görevlendirilecek kişi veya kişiler tarafından piyasada fiyat araştırması yapılarak ihtiyaçlar temin edilir. Ancak, ihtiyaçların niteliğine göre, ilan yapılması, teminat alınması, ihale komisyonu kurulması, isteklilerden belirli yeterlik kriterlerinin aranması ile şartname ve sözleşme düzenlenmesi gibi hususlar idarenin takdirindedir. |
SATINALMA-DOĞRUDAN TEMİN KULLANILAN FORMLAR
İÜ-İMİDB-FR-004 ONAY FORMU İÜ/İMİDB/FR-014 BÜTÇE ÖDENEK TALEP FORMU İÜ-İMİDB-FR-019 TEKLİF İSTEME FORMU İÜ-İMİDB-FR-020 SÖZLEŞME KARAR ve DAMGA PULU |
SATINALMA-DOĞRUDAN TEMİN MEVZUATLAR
SATINALMA - MAL ALIMI PERSONELLERİMİZ
![]() | Nüket YETEN Şube Müdürü-1 / GÖREV TANIMI E-mail: maliisler@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 11180 |
![]() | Meral GÖKDELİ Ayniyat Saymanı Satınalma Mal Alımları Sorumlusu / GÖREV TANIMI E-mail: meral.gokdeli@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 10379 |
![]() | Murat UYAR Bilgisayar İşletmeni Satınalma Mal Alımları Personeli / GÖREV TANIMI Tel: 02124400000 / 10589 |
![]() | Merve KUŞ Bilgisayar İşletmeni Satınalma Mal Alımları Personeli / GÖREV TANIMI Tel: 02124400000 / 10394 |
![]() | Seher CAN ÇEVİK Bilgisayar İşletmeni Satınalma Mal Alımları Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: seher.cancevik@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 11911 |
SATINALMA - MAL ALIMI İŞ TANIMI
4734 sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen temel amacına aykırılık teşkil etmeyecek şekilde, İhale ile ihtiyaçların karşılanması (açık ihale, belli istekliler arasında ihale, pazarlık ihalesi) mal, hizmet ve yapım işleri alımlarının parçalara bölünmemesi şartıyla, İdare tarafından davet edilen isteklilerle teknik şartların ve fiyatın görüşülerek ihtiyaçlarını karşılamaları imkanı sağlar. |
SATINALMA - MAL ALIMI KULLANILAN FORMLAR
İÜ/İMİDB/FR-014 BÜTÇE ÖDENEK TALEP FORMU |
MEVZUATLAR
SATINALMA - HİZMET ALIMI PERSONELLERİMİZ
![]() | Nüket YETEN Şube Müdürü-1 / GÖREV TANIMI E-mail: maliisler@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 11180 |
![]() | Meral GÖKDELİ Ayniyat Saymanı Satınalma Hizmet Alımları Sorumlusu / GÖREV TANIMI E-mail: meral.gokdeli@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 10379 |
![]() | Murat UYAR Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI Tel: 02124400000 / 10589 |
![]() | Merve KUŞ Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI Tel: 02124400000 / 10394 |
![]() | Seher CAN ÇEVİK Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: seher.cancevik@istanbul.edu.tr Tel: 02124400000 / 11911 |
![]() | Naci ÖNGEL Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 11602 |
![]() | Nuh AYSU Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 11602 |
![]() | Burak KOCA Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10257 |
![]() | Ayşe Nur AYDIN Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI ayseaydin97@istanbul.edu.tr 02124400000 / 10365 |
![]() | Şeyma BIYIKLI Bilgisayar İşletmeni Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 11911 |
![]() | Özkan PERÇİN İşçi-Büro Personeli Satınalma Hizmet Alımları Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 11259 |
SATINALMA - HİZMET ALIMI İŞ TANIMI
4734 sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen temel amacına aykırılık teşkil etmeyecek şekilde, İhale ile ihtiyaçların karşılanması (açık ihale, belli istekliler arasında ihale, pazarlık ihalesi) mal, hizmet ve yapım işleri alımlarının parçalara bölünmemesi şartıyla, İdare tarafından davet edilen isteklilerle teknik şartların ve fiyatın görüşülerek ihtiyaçlarını karşılamaları imkanı sağlar. |
SATINALMA - MAL ALIMI KULLANILAN FORMLAR
İÜ/İMİDB/FR-014 BÜTÇE ÖDENEK TALEP FORMU İÜ-İMİDB-FR-016 ÖN MALİ KONTROL FORMU |
MEVZUATLAR
TAŞINMAZLAR - KAMULAŞTIRMA PERSONELLERİMİZ
![]() | Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI Taşınmaz Sorumlusu / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
TAŞINMAZLAR - KAMULAŞTIRMA İŞ TANIMI
Kamulaştırma İşlemleri Kamu yararının gerektirdiği hallerde gerçek ve özel hukuk tüzelkişilerinin mülkiyetinde bulunan taşınmaz malların, devlet ve kamu tüzelkişilerince kamulaştırılmasında yapılacak işlemleri, kamulaştırma bedelinin hesaplanmasını, taşınmaz malın ve irtifak hakkının idare adına tescilini, kullanılmayan taşınmaz malın geri alınmasını, idareler arasında taşınmaz malların devir işlemlerini, karşılıklı hak ve yükümlülükler ile bunlara dayalı uyuşmazlıkların çözüm usul ve yöntemlerini düzenler. Özel kanunlara dayanılarak gerçek ve özel hukuk tüzel kişileri adına yapılacak kamulaştırmalarda 2942 Kamulaştırma Kanunu hükümleri uygulanır. |
TAŞINMAZLAR - KAMULAŞTIRMA KULLANILAN FORMLAR
Kamulaştırma süreçlerinde uygulamakta olduğumuz formlar standart olup 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu da belirtilen standart formlar kullanılmaktadır. |
İŞ AKIŞLARI
İÜ-İA-001 Kamulaştırma İşlemleri İş Akışı |
MEVZUATLAR
2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu 2942 Sayılı Kamulaştırma Kanunu 4916 Sayılı Hazineye Ait Taşınmaz Malların Değerlendirilmesi Hakkında ki Kanun |
TAŞINMAZLAR - KİRALAMA PERSONELLERİMİZ
![]() | SORUMLU ŞUBE MÜDÜRÜ Hülya BOZKIRAN Şube Müdürü-2 / GÖREV TANIMI hulyab@istanbul.edu.tr 02124400000 / 11181 |
![]() | Burak KOCA Bilgisayar İşletmeni Taşınmazlar Kiralama İşlemleri Sorumlusu / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10257 |
![]() | Erkan DİLSİZ İşçi-Büro Personeli Taşınmazlar Kiralama İşlemleri Personeli / GÖREV TANIMI 02124400000 / 10373 |
TAŞINMAZLAR - KİRALAMA İŞ TANIMI
Kiralama İşlemleri Üniversitemizin ihtiyacı olan mülkiyeti özel hukuk kişilerine veya tüzel hukuk kişilerine ait olan taşınmazların mülkiyetlerinin Üniversitemiz adına tescil ettirilmesi, Üniversitemizin veya özel hukuk kişilerinin ihtiyaçları doğrultusunda mülkiyeti Üniversitemize veya özel hukuk kişilerine, tüzel hukuk kişilerine ait taşınmaz/taşınmazların ihtiyaçları doğrultusunda bedelli/bedelsiz, süreli/süresiz tahsisi, üzerinde yapılaşma yapılmak kaydıyla irtifak (kullanım) hakkı verilmesi, bedelli, süreli özel hukuk kişilerine, tüzel hukuk kişilerine kiraya verilmesi veya kiralanmasını amaçlamaktadır. |
TAŞINMAZLAR - KİRALAMA KULLANILAN FORMLAR
İÜ-İMİDB-FR-003 TAHMİNİ BEDEL TESPİT TUTANAK FORMU İÜ-İMİDB-FR-007 YER TESLİM TUTANAK FORMU İÜ-İMİDB-FR-013 Ekonomik Ömrünü Tamamlamış Mal-Malzemelerin Teslim ve Tesellüm Tutanak Formu |
MEVZUATLAR
2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu 2942 Sayılı Kamulaştırma Kanunu 4916 Sayılı Hazineye Ait Taşınmaz Malların Değerlendirilmesi Hakkında ki Kanun |
EVRAK DAĞIRIM PERSONELİMİZ
![]() | Sinan KARA İşçi-Büro Personeli Evrak Dağıtım Personeli / GÖREV TANIMI E-mail: sinan.kara@istanbul.edu.tr Telefon: 0 212 440 00 00 - 10030 / 10031 |